Oto lista projektów, w których biorą udział uczniowie naszej szkoły. Projekty kontynuowane będą po wakacjach:

  • "Learn together" 

W projekcie uczestniczyły szkoły partnerskie ze Słowenii, Turcji oraz Polski. Celem projektu było rozwijanie umiejętności językowych i zachęcenie uczniów do nauki języka angielskiego..

Uczniowie z różnych szkół doskonalili znajomość języka angielskiego. Przygotowali prezentacje multimedialne, nagrali krótkie filmiki, pisali o swoich zainteresowaniach, ulubionych zabawach. Dzięki tym działaniom mogli poznać swoich rówieśników z innych krajów.

  • A.B.C.: Active Book Club”

W projekcie uczestniczyły szkoły partnerskie ze Anglii, Francji, Czech oraz Polski. Celem projektu było rozwijanie zainteresowań czytelniczych, wskazanie książek, które warto przeczytać..

Uczniowie z różnych szkół czytali książki i prezentowali je swoim rówieśnikom ze szkół partnerskich. Układali do nich pytania i odpowiedzi, wymieniali się opiniami. Rysowali plakaty. Przygotowali prezentacje multimedialne. Na zakończenie wybierali najciekawszą z zaprezentowanych książek.

  • Digital cartoons” „Cyfrowe bajki”

W projekcie uczestniczyły szkoły partnerskie ze Hiszpanii, Grecji, Turcji oraz Polski. Celem projektu było przygotowanie przedstawienia i prezentacji multimedialnej na podstawie wybranej baśni..

Uczniowie z różnych szkół pracowali nad wybraną przez siebie baśnią, którą wspólnie zmieniali w prezentację PowerPoint, a następnie uczniowie wykonali rekwizyty związane z wybraną przez siebie baśnią i przygotowują dramę.

  • Bohaterowie z komiksów”

W projekcie uczestniczyły szkoły partnerskie ze Francji, Włoch, Chorwacji oraz Polski. Celem projektu było przygotowanie zaprezentowanie przez uczniów ulubionych bohaterów komiksów.

W projekcie uczestniczyły szkoły partnerskie ze Słowenii, Francji oraz Polski. Celem projektu było rozwijanie umiejętności językowych poprzez pisanie listów i zaśpiewanie piosenki w języku narodowym.

Uczniowie z różnych szkół doskonalili znajomość języka angielskiego Napisali listy do swoich kolegów ze szkół partnerskich i śpiewali piosenki w języku narodowym. Dzięki tym działaniom mogli poznać swoich rówieśników z innych krajów. 

Uczniowie z różnych szkół narysowali ulubionych bohaterów, a następnie wymyślali ich nową przygodę. Dzięki podjętym działaniom rozwijali swoją kreatywność. Wykonane prace przedstawiali swoim rówieśnikom.