- Szczegóły
 - Odsłony: 4533
 
| 
 PEDAGOG SZKOLNY - Edyta Jędryszek  | 
|
| 
 Poniedziałek  | 
 830 - 1300  | 
| 
 Wtorek  | 
 830 - 1300  | 
| 
 Środa  | 
 900 - 1400  | 
| 
 Czwartek  | 
 930 - 1330  | 
| 
 Piątek  | 
 830 - 1230  | 
| 
 
  | 
 
  | 
| 
 PEDAGOG SPECJALNY - Dorota Papaj  | 
|
| 
 Poniedziałek  | 
 815 - 1115  | 
| 
 Wtorek  | 
 1230 - 1600  | 
| 
 Środa  | 
 1145 - 1600  | 
| 
 Czwartek  | 
 815 - 1115  | 
| 
 Piątek  | 
 945 - 1100 i 1300 - 1400  | 
| 
 
  | 
 
  | 
| 
 PSYCHOLOG SZKOLNY - Izabella Skoczek  | 
|
| 
 Poniedziałek  | 
 725 - 810 i 910 - 1050  | 
| 
 Wtorek  | 
 1200 - 1300 i 1500 - 1540  | 
| 
 Środa  | 
 1140 - 1300 i 1400 - 1600  | 
| 
 Czwartek  | 
 725 - 1000 i 1100 - 1400  | 
| 
 Piątek  | 
 730 - 810 i 1010 - 1200 i 1300 - 1330  | 
| 
 
  | 
 
  | 
| 
 LOGOPEDA - Mariola Stępień  | 
|
| 
 Poniedziałek  | 
 -----------------------  | 
| 
 Wtorek  | 
 730 - 1400  | 
| 
 Środa  | 
 730 - 1000  | 
| 
 Czwartek  | 
 730 - 1400  | 
| 
 Piątek  | 
 -----------------------  | 
| 
 
 GABINET MEDYCZNY Pielęgniarka - Beata Krawczyk  | 
|
| 
 Poniedziałek  | 
 800 - 1230  | 
| 
 Wtorek  | 
 1030 - 1500  | 
| 
 Środa  | 
 800 - 1230  | 
| 
 Czwartek  | 
 800 - 1230  | 
| 
 Piątek  | 
 800 - 1230  | 
- Szczegóły
 - Odsłony: 2991
 
| 
 L.p.  | 
 Nazwisko i imię  | 
 Dzień tygodnia  | 
 Godzina  | 
| 
 1.  | 
 Bałękowska Anna  | 
 poniedziałek  | 
 9.15 – 10.00  | 
| 
 2.  | 
 Banaszek Dorota  | 
 wtorek  | 
 10.10 – 10.55  | 
| 
 3.  | 
 Bąbolewski Piotr  | 
 wtorek  | 
 13.00 – 13.45  | 
| 
 4.  | 
 Chęć Dariusz  | 
 środa  | 
 9.15 – 10.00  | 
| 
 5.  | 
 Chlibiuk Renata  | 
 poniedziałek  | 
 11.05 – 11.50  | 
| 
 6.  | 
 Dolega Anna  | 
 czwartek  | 
 10.10 – 10.55  | 
| 
 7.  | 
 Figura Monika  | 
 wtorek  | 
 10.10 – 10.55  | 
| 
 8.  | 
 Gajda Joanna  | 
 poniedziałek  | 
 8.20 – 9.05  | 
| 
 9.  | 
 Gołębiowska Karolina  | 
 środa  | 
 10.10 – 10.55  | 
| 
 10.  | 
 Janas Agnieszka  | 
 wtorek  | 
 10.10 – 10.55  | 
| 
 11.  | 
 Janikowska Renata  | 
 wtorek  | 
 9.15 – 10.00  | 
| 
 12.  | 
 Jaroszek Artur  | 
 wtorek  | 
 13.05 – 13.50  | 
| 
 13.  | 
 Jędryszek Edyta  | 
 wtorek  | 
 14.00 – 14.45  | 
| 
 14.  | 
 Kaca Robert  | 
 poniedziałek  | 
 11.05 – 11.50  | 
| 
 15.  | 
 Kacprzak Monika  | 
 czwartek  | 
 13.05 – 13.50  | 
| 
 16.  | 
 Kosmala Katarzyna  | 
 czwartek  | 
 13.15 – 14.00  | 
| 
 17.  | 
 Kościowska Alicja  | 
 wtorek  | 
 11.05 – 11.50  | 
| 
 18.  | 
 Kowal Aleksandra  | 
 wtorek  | 
 11.05 – 11.50  | 
| 
 19.  | 
 Kozieł Ewa  | 
 środa  | 
 8.20 – 9.05  | 
| 
 20.  | 
 Kutera Edyta  | 
 wtorek  | 
 12.10 – 12.55  | 
| 
 21.  | 
 Linowska-Wasik Małgorzata  | 
 poniedziałek  | 
 14.55 -15.40  | 
| 
 22.  | 
 Łyczak Katarzyna  | 
 piątek  | 
 10.00 – 10.45  | 
| 
 23.  | 
 Mąkosa Anna  | 
 środa  | 
 13.05 – 13.50  | 
| 
 24.  | 
 Młynarska Józefina  | 
 wtorek  | 
 11.05 – 11.50  | 
| 
 25.  | 
 Mrozowicz Justyna  | 
 wtorek  | 
 10.10 – 10.55  | 
| 
 26.  | 
 Piechurska Mariola  | 
 wtorek  | 
 11.05 – 11.50  | 
| 
 27.  | 
 Pietralski Kamil  | 
 piątek  | 
 14.00 – 14.55  | 
| 
 28.  | 
 Sikorska Agnieszka  | 
 wtorek  | 
 9.15 – 10.00  | 
| 
 29.  | 
 Sitarz Lidia  | 
 poniedziałek  | 
 12.10 – 12.55  | 
| 
 30.  | 
 Sowa-Dąbkowska Sława  | 
 poniedziałek  | 
 10.10 – 10.55  | 
| 
 31.  | 
 Szczepanek Andrzej  | 
 piątek  | 
 9.15 – 10.00  | 
| 
 32.  | 
 Szeląg Michał  | 
 poniedziałek  | 
 10.10 – 10.55  | 
| 
 33.  | 
 Szust Małgorzata  | 
 środa  | 
 9.15 – 10.00  | 
| 
 34.  | 
 Symczak Tomasz  | 
 poniedziałek  | 
 9.15 – 10.00  | 
| 
 35  | 
 Tokarska Renata  | 
 poniedziałek  | 
 13.05 – 13.50  | 
| 
 36.  | 
 Walczak Hanna  | 
 poniedziałek  | 
 8.20 – 9.05  | 
| 
 37.  | 
 Wątorska Aneta  | 
 środa  | 
 8.20 – 9.05  | 
| 
 38.  | 
 Weychan Irmina  | 
 czwartek  | 
 7.30 – 8.15  | 
- Szczegóły
 - Odsłony: 3041
 
SAMORZĄD UCZNIOWSKI 2023/2024
PRZEWODNICZĄCY SZKOŁY: MIKOŁAJ GAŁĄZKA KL.6B
ZASTĘPCA I: OLIWIA DEJA KL.8B
ZASTĘPCA II: JAGODA LIPIŃSKA KL.8A
SEKRETARZ: BLANKA JAGIEŁŁO VEL ZARAŚ KL.6C
- Szczegóły
 - Odsłony: 3010
 
Zasady bezpieczeństwa na terenie
Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 Im. H. Ch. Andersena
w Radomiu obowiązujące od 1 września 2021 r.
§ 1
BEZPIECZEŃSTWO OGÓLNE
1. W szkole funkcjonują trzy strefy:
a) STERFA A - Strefa ucznia: duże korytarze, korytarz przy bibliotece, kompleks sportowy, świetlica szkolna, szatnia w której mogą przebywać uczniowie
b) STERFA B - Strefa rodzica: wejście do szkoły i korytarz administracyjny, gabinet pedagoga gdzie mogą przebywać rodzice
c) STREFA C - Strefa jadalni: korytarz przy jadalni i jadalnia
Pracownicy kuchni mogą przebywać tylko w „strefie jadalni”
Nauczyciele i pracownicy szkoły mogą przebywać we wszystkich strefach 
 w zależności od przydzielonych zadań.
2. Do szkoły może uczęszczać uczeń bez objawów chorobowych sugerujących infekcję dróg oddechowych oraz gdy domownicy nie przebywają na kwarantannie lub w izolacji w warunkach domowych.
3. Uczeń może być przyprowadzany do szkoły i z niej odbierany przez opiekunów bez objawów chorobowych wskazujących na infekcję dróg oddechowych.
4. Przez objawy o których mowa w pkt. 2) i pkt. 3) rozumie się:
· podwyższoną temperaturę ciała,
· ból głowy i mięśni,
· ból gardła,
· kaszel,
· duszności i problemy z oddychaniem,
· uczucie wyczerpania,
· brak apetytu.
5. W drodze do i ze szkoły opiekunowie z dziećmi oraz uczniowie przestrzegają aktualnych przepisów prawa dotyczących zachowania w przestrzeni publicznej. Uczniowie i rodzice są świadomi, że najlepiej jest korzystać z własnego środka transportu – auta, roweru lub drogę odbywać pieszo.
6.    Rodzice mają obowiązek zaopatrzyć dziecko w maseczki do zastosowania 
 w przestrzeni publicznej (zgodnie z aktualnymi przepisami prawa) oraz 
 w przestrzeni wspólnej szkoły, gdy nie ma możliwości zachowania dystansu.
7. Przy wejściu do budynku szkoły znajduje się informacja o obowiązku dezynfekowania rąk oraz instrukcja użycia środka dezynfekującego dostępnego dla wszystkich wchodzących do budynku szkoły.
8. W miarę możliwości sprawy urzędowe należy załatwiać zdalnie – przez telefon lub drogą e-mail. W sytuacjach wymagających osobistego stawiennictwa interesantów obowiązuje stosowanie środków ochronnych: osłona ust i nosa, rękawiczki jednorazowe lub dezynfekcja rąk. Mogą to być tylko osoby bez objawów chorobowych sugerujących infekcję dróg oddechowych i w wyznaczonych strefach – po wpisie w Rejestrze i wypełnieniu ankiety „Covid” przy wejściu.
9. Rodzice i osoby postronne mogą przebywać tylko w „strefie rodzica”
10. Kontakt rodziców z pedagogiem, psychologiem i logopedą po uprzednim umówieniu się (wskazane dziennik Librus). Kontakt z pedagogiem i psychologiem możliwy jest również telefonicznie pod numerem 797 138 770 Rodzice wchodzą 
 i wychodzą bocznym wejściem, są rejestrowani, wypełniają ankietę „Covid” 
11. Przy wejściu głównym oraz w poszczególnych segmentach umieszczone są numery telefonów do powiatowej stacji sanitarno-epidemiologicznej, służb medycznych. Organu Prowadzącego, Kuratorium Oświaty, oddział zakaźny
§ 2
BEZPIECZEŃSTWO ZWIĄZANE Z ROZPOCZĘCIEM NAUKI W SZKOLE
1.    Po okresie długotrwałej nauki zdalnej i izolacji uczniów od bezpośrednich kontaktów ze społecznością szkolną w ramach programu profilaktyczno-wychowawczego prowadzi się działania wychowawcze, profilaktyczne 
 i wspierające kondycję psychiczną uczniów.
2. Obowiązują ogólne zasady higieny: częste mycie rąk i ich dezynfekcja, higiena i ochrona podczas kichania i kaszlu oraz unikanie dotykania oczu, nosa i ust – nauczyciele systematycznie przypominają uczniom o tych zasadach.
3. Wychowawcy zapewniają sposoby szybkiej, skutecznej komunikacji z opiekunami ucznia. Kontakt z wykorzystaniem technik komunikacji na odległość – numery telefonów, adresy e-mailowe, komunikatory społecznościowe… Rodzice przekazują szkole co najmniej dwa sposoby skutecznego kontaktu (telefony, maile itp.); w razie zmian zobowiązani są do uaktualnienia danych.
4. Z sal lekcyjnych usunięte są lub zabezpieczone przed dostępem do nich przedmioty i sprzęty, których nie można skutecznie umyć, uprać lub dezynfekować, należy. Przybory do ćwiczeń (piłki, skakanki, obręcze itp.) wykorzystywane podczas zajęć należy czyścić lub dezynfekować.
5. Każdy uczeń posiada własne przybory i podręczniki, które w czasie zajęć mogą znajdować się na stoliku szkolnym ucznia, w tornistrze lub we własnej szafce, tam gdzie szafki są. Uczniowie nie powinni wymieniać się przyborami szkolnymi między sobą.
6. Sale lekcyjne oraz części wspólne (jak np.: korytarze) wietrzone będą co najmniej raz na godzinę, w czasie przerwy, a w razie potrzeby także w czasie zajęć.
7. Podłoga i meble w salach lekcyjnych powinny zostać umyte detergentem lub zdezynfekowane po każdym dniu zajęć, a w miarę możliwości częściej.
8. W pracowni informatycznej sprzęt komputerowy, blaty stolików i krzeseł dezynfekowane są podczas przerwy obiadowej, a w miarę możliwości częściej. Wskazane jest, aby uczniowie używali jednorazowych rękawiczek.
9. Uczniowie klas I – III odbierani są od rodziców przed szkołą przez nauczyciela, a po zajęciach odprowadzani przed szkołę do rodziców. Uczniowie spóźnieni mogą wejść do szkoły po zgłoszeniu się na portiernie. Rodziców zobowiązuje się o przekazanie powyższych zasad wszystkim osobom, które będą przyprowadzać dziecko oraz osobom upoważnionym do odbioru dziecka ze szkoły.
Uczniowie klas IV – VIII przychodzą do szkoły o wyznaczonej godzinie. Szczegółowe godziny przyprowadzania uczniów klas 1 – 3 oraz godziny rozpoczynania lekcji określa załącznik 1.
10. Nauczyciel w klasach I-III organizuje przerwy dla swoich uczniów w interwałach adekwatnych do potrzeb, jednak nie rzadziej niż co 45 min w czasie gdy nie mają przerw uczniowie klas starszych.
11. Uczeń nie powinien zabierać ze sobą do szkoły niepotrzebnych przedmiotów. Ograniczenie to nie dotyczy dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w szczególności z niepełnosprawnościami. W takich przypadkach należy dopilnować, aby dzieci nie udostępniały swoich zabawek innym, natomiast opiekunowie dziecka powinni zadbać o regularne czyszczenie (pranie lub dezynfekcję) zabawki, rzeczy.
12. W sali gimnastycznej używany sprzęt sportowy oraz podłoga powinny zostać umyte detergentem lub zdezynfekowane po każdym dniu zajęć, a w miarę możliwości częściej. Nauczyciele wychowania fizycznego dezynfekują na przerwach szatnie i w miarę potrzeb sprzęt sportowych.
13. Podczas przerw uczniowie przebywają na piętrach w pobliżu sali w której mają zajęcia.
14. Na lekcje wf i informatyki uczniowie przemieszczają się pod opieką nauczyciela.
15. W miarę możliwości jedna grupa uczniów (klasa) przebywa w wyznaczonej i stałej sali. W salach lekcyjnych, w których zajęcia prowadzą różni nauczyciele, rekomenduje się: zachowanie odległości między stolikiem nauczyciela a ławkami uczniów, co najmniej 1,5 m oraz pozostawienie wolnej ławki w bezpośrednim sąsiedztwie stolika nauczyciela
16. Zaleca się korzystanie przez uczniów klas młodszych z boiska szkolnego oraz pobyt na świeżym powietrzu na terenie szkoły, w tym w czasie przerw.
17. Rekomenduje się organizacje wyjść w miejsca otwarte, np. park, las, tereny zielone z zachowaniem dystansu od osób trzecich oraz zasad obowiązujących w przestrzeni publicznej. Należy unikać wyjść grupowych i wycieczek do zamkniętych przestrzeni uniemożliwiających zachowanie dystansu społecznego.
18. Podczas realizacji zajęć, w tym zajęć wychowania fizycznego i sportowych, w których nie można zachować dystansu, należy ograniczyć ćwiczenia i gry kontaktowe.
19. Z biblioteki szkolnej uczniowie i nauczyciele korzystają zgodnie z aktualnym regulaminem, w wyznaczonych godzinach pracy biblioteki przy uwzględnieniu koniecznego okresu kwarantanny dla książek i innych materiałów przechowywanych w bibliotekach. Regulamin i terminy otwarcia są udostępnione społeczności szkolnej.
20. Zajęcia świetlicowe odbywają się w świetlicy szkolnej, a razie potrzeby w innych salach dydaktycznych. Świetlice należy wietrzyć (nie rzadziej, niż co godzinę w trakcie przebywania dzieci w świetlicy), w tym w szczególności przed przyjęciem wychowanków oraz po przeprowadzeniu dezynfekcji. Kontakt rodziców uczniów z wychowawcami świetlicy może odbywać się telefonicznie pod numerem 512 363 484
21. Realizacja zajęć pozalekcyjnych organizowanych w szkole uwzględniających odpowiednio zasady dotyczące organizacji zajęć lekcyjnych odbywać się będzie wg ściśle określonego planu (wskazującego czas, miejsce i osobę prowadzącą).
22. Podczas suchych dni uczniowie nie mają obowiązku korzystania z szatni.
23. Uczniowie klas starszych korzystają z jadalni w czasie przerwy obiadowej. Uczniowie siadają przy wyznaczonych stolikach. Pobyt w jadalni należy ograniczyć do niezbędnego minimum. Uczniowie klas I – III korzystają z jadalni poza długą przerwą (zaprowadzają wychowawcy świetlicy).
24. Ustalone i upowszechnione będą aktualne zasady korzystania z gabinetu profilaktyki zdrowotnej oraz godziny jego pracy, uwzględniając wymagania określone w przepisach prawa oraz aktualnych wytycznych m.in. Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Funduszu Zdrowia.
25. Termometr bezdotykowy do pomiaru temperatury znajduje się w sekretariacie, świetlicy szkolnej, na portierni i w gabinecie profilaktyki zdrowotnej.
26. Jeżeli pracownik szkoły zaobserwuje u ucznia objawy mogące wskazywać na infekcję dróg oddechowych, w tym w szczególności gorączkę, kaszel, należy odizolować ucznia w odrębnym pomieszczeniu - izolatorium lub innym wyznaczonym miejscu, zapewniając min. 2 m odległości od innych osób, założyć maseczkę i niezwłocznie powiadomić dyrekcję oraz rodziców/opiekunów o konieczności odebrania ucznia ze szkoły, w miarę możliwości własnym środkiem transportu.
- Szczegóły
 - Odsłony: 3410
 
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2
im. Hansa Christiana Andersena
ul. Batalionów Chłopskich 16
26-600 Radom
tel. (48) 331 16 53
fax (48) 331 41 35
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Kontakt do Inspektora Ochrony Danych -
Marta Stachowicz: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
